ПЕДОФИЛИЈА У НАРОДНОЈ МУЗИЦИ
22 маја, 2015 9 коментара
Као што је већ поменуто народна музика је непресушан генератор свих могућих порива и слабости, но подражавање педофилије (јавно или чешће дискретно – стосмислено) залази већ дубоко у поље кривичне одговорности. Појединим народњацима, истакнутим представницима самопрокламоване музичке елите, није било довољно што неселективно тероришу народ по рецимо аутобусима (по принципу „шта слуша возач то и сви који немају слушалице у ушима слушају“) или још горе на свадбама, клубовима, полувременима утакмица итд, већ су нашли за сходно да у пјесмама описују малољетне женске особе за којима тобож тугују или пате. У жељи да се овакви примјери до краја раскринкају и као кукољ одијеле од жита осталих поштених пјевача народне музике изабрали смо само најпознатије примјере.
Кемал Маловчић:
Кеми није било довољно што нам је деценијама својом појавом и гласом скраћивао животни вијек, већ се пред старе дане до краја изобразнио са пјесмом „Тек, тек (ти је 16 година)“ Босански Били Ајдол својим језивим вокалом алудира на превремено интимизирање са малољетницом (надамо се измишљеној). „Тек си на свијет дошла тек, тек (тек тееееееееееек) а ти би се шминкала“. Ех Кемо, Кемо тако је тешко бити стар а бити цар.
Миле Китић:
Ова особа је прошла дуг музички пут (по нама и предуг) од морално посрнуле прве љубави до ударања шампањца по Сандри Африци, падајући у (сваком погледу) све ниже и ниже. Своје наглашене животињске пориве почео је показивати већ пред сам почетак деведесетих са пјесмом у којој тврди „остаћу овдје нек се отац љути, јер ти си вјеруј стасала за љубав…“ Увјеравање по свему судећи неодлучне дјевојке да је стасала за љубав и то пред забринутим оцем, лош је био примјер многим клинкама које су то вољно или не слушале. Око бадем зрели, зуби бисери бјели, чемпрес у стасу, црвкут птица у гласу. Миле… НЕШ **БАТ
Медени мјесец:
Медењаци су свој говњиви начин интерпретације пјесама добро уновчили на раскршћу миленијума. И вјероватно би остали у некој врсти ружног полу-сна да нису прешли „црвену линију“ са нажалост мега популарним хитом „Низ Мораву ветар дува…“ Ко год је икад прињушио свадби, матури, крштењу, 18. рођендану, зна да се уз ову пјесму обично стидљиво започињу кола, док се води рачуна да се дланови не зноје, да се кораци прате и гледа само испред себе (а која се послије поноћи завршавају покушајем кидања екстремитета колеги у колу уз „јутро је Утроје“). Углавном „руке ми ка теби лете, сви још мисле да си дете, ал на јесен женићу те је“ је крајње проблематично, јер ако сви мисле да је дијете онда не знам у чему је мистерија, осим што педофил жели да исто дијете кроз мање од годину дана посједује. Одвратна ствар, огаде ми предјело, колико са пјесмом толико са осмјесима док је пјевају.
Луис:
Жао ми је што је покојни легендарни пјевач морао доћи у овај пост, али никако се није могао заобићи. „Дуњо моја чекао сам годинама мирис твој, како сада да поднесем овај неспокој“ и фатални стих „гледао сам годинама како зриш“. Нека ти је лака црна земља и пусти највећу мећаву Господе да ово заборавимо што прије.
Никола Роквић:
Питаће се неко шта ради представник карике која недостаје у једној чувеној теорији, али сам се изборио за овакав неславан публицитет, а то је због ужасног хита „Жељо моја“ гдје тврди „то ти је од Бога дано ма није ти рано“. Задња строфа се може комотно уврстити у његов досије кад приповједа: „Гледај мало боље око себе и млађе од тебе, ноћас с момцима се љубе тајно и баш им је сјајно, ниси за то млада сада или никада“ пошто очигледно манипулише осјећањима дјевојке која га упорно одбија уцјењујући је и указивајући јој на горе примјере овај павијанолики момак водећи се оном старом Ватренопољупчевој „само ти навали сине, претвара се свака“ заслужио је да му барем прописно уши извуку.
Срам вас било.
Vlast (svuda!) gubi iz vida da sve masovne pojave istovremeno predstavljaju vaspitanje.
Nema vlasti. Samo kontrolisano beznadje koje odgadja potpuni haos do trenutka kada vise ne budemo mogli da se snadjemo.
Ако игдје у народној музици има педофилије, онда је то овде у овој пјесми, и споту дефинитивно!
Ma te novovjekovne ne vrijedi ni spominjati, one stare su se urezivale u podsvijest jer su se slusale sa kaseta ili sa radija jer nije bilo drugih muzickih izvora. Sad kako je zavladao jutub ta kanalizacija je prosirena.
genijalno
Nazalost povrsina samo zagrebana
Jooooj! 😀 Svaka čast na podnetoj žrtvi prilikom analiziranja sadržaja za pisanje ovog teksta… Nije ti bilo lako, prijatelju 😀
Teze je bilo pisati „satanizam u narodnoj muzici“ isto pod misterijama. Danima sam dolazio sebi 🙂
U, to moram da pročitam! 🙂