Дарко Ристов Ђого – БЛОГ ЛЕКСИКОН

10981508_10205571596744818_6806668451012932051_n

1. Шта би засадили на чаробном пољу (сем материјалног богатства)?

Грчку патрологију, вјероватно.

2. Када би постали духови да ли би сте бирали да будете невидљиви али материјално ограничени (те могли тако рецимо помјерати одређене предмете) или да будете потпуно флуидни, материјално неограничени (али не би могли дотицати икакве материјалне ствари)?

Прва могућност. Ја сам врло тактилна особа, додир ми много значи. Живот без додира није живот. Бар за мене.

3. Када би у ормару имали временско-просторну портабл-рупу на које одредиште би вољели да редовно кришом излазите?

Тешко питање. Ишао бих у Александрију IV вијека.

4. Шта би сте радили да можете читати туђе мисли?

Најрадије бих да не читам ни моје.

5. Када би сте имали ћуп који бесконачно прави пудинг, којег би он био окуса?

Окуса кромпируше кад се вратим на зимски распуст.

6. Коју недокучиву мистерију би вољели да разоткријете?

Уживам у недокучивости. Ниједну.

7. Ако су постојали дивовске животиње и биљке, да ли вјерујете да су постајали и дивови (које ионако помињу готово све митологије свијета)?

Да, тачније: не одбацујем такву могућност. Наука заправо би и требало да буде отвореност за нова сазнања.

8. Петком послије подне се заглавите у лифту пословне зграде. Срећом, у мраку напипате изгубљен мп3 плејер. Но на њему откријете само пјесме Дине Мерлина. Да ли ћете их пустити у наредних 60 сати или ћете лагано полудјети од тишине?

Бар неке бих пустио. Неке су ми драге јер ме вежу за град и вријеме које ми је драго. Мерлин мени не може продати сарајевску причу јер ја живим и болне аспекте те приче. Али неки дани мог живота су везани за Јорговане или Барбику.

9. Када би вас киднаповали ванземаљци, те вас послије рутинске контроле вратили на Земљу, да ли би то иком повјерили?

Не знам, баш ми је тешко да се уживим у ово питање.

10. Када би добили баснoсловну новчану награду на некој од игара на срећу, шта би сте прво пустили на Ју-тубу?

Вјероватно нешто што ме иначе опсједа од музике тих дана. „Коњ“ од „Љубе“, тако нешто.

О dacomh
https://www.facebook.com/danijel.mihic.3

Оставите одговор

