Кo je #kalaštura?

13077065_588956797947774_7320444700960234529_n

Pokušavajući da odgovorim na pitanja koja mi je moj dragi prijatelj postavio, kako bi mi olakšao suočavanje sa činjenicom da sad kao prava  „šefica“ moram na svakom koraku da objašnjavam ljudima šta ja to tačno radim, shvatila sam da ni sama ne znam odgovor na pitanje u naslovu. Ko je #kalaštura?

2

Ono što je moju sestru i saradnika u ovome motivisalo da pokrenemo svoj brend, i otvorimo našu dizajnersku radnju u Banja Luci, je svakako mi same. Zvuči pomalo otrcano i neskromno, ali tako je. Obje smo godinama, na ovaj ili onaj način u ovoj branši i odmalena smo upoznate sa iglom i koncem, tako da je samo trebalo malo se okrenuti sebi, našim željama i takoreći, brendirati sebe.

15241870_693036887539764_1909078940355800993_n

Sad kad malo razmislim, ne znam da li bih svakome preporučila da se upusti u sličnu avanturu. Prvenstveno je potrebno puno,puno strpljena i slobodnog vremena i apsolutne posvećenosti poslu da bi se išta postiglo, posebno taj neki početni korak.

15027915_684587748384678_2295403996329572288_n

Tu je i ta papirologija i sindrom FJP (fali jedan papir), koji je na ovim prostorima posebno izražen i  koji iskreno ne znam kako smo preživjele. Pored toga, tu su veliki novčani izdaci za svu tu silnu papirologiju, ovjere, kopije i slično, za čiju svotu bi se moglo dobro živjeti jedan period sigurno.

1

No dobro, bilo je tu i par nasmiješenih lica iza šaltera da nam ponekad i pripomognu ali i odmognu. Valjda je i to dio njihovog posla.

15284116_694554297388023_5285579644965362553_n

Onaj zanimljiviji dio ove priče su sigurno naši radovi, kreacije i ideje. Moram priznati da sam dobar dio kreativnih poslova prenijela sestri, mada i ja sam određene komade iz naše kolekcije sama osmišljavala. Inspiracija je svuda oko nas. Obraćale smo pažnju na potrebe tržišta, na trendove koji su zastupljeni na zapadu ali i kod nas, ali opet da to prati priču koju smo od početka zamislile, sa našim pečatom.

3

Cijene naših proizvoda su, po našoj procjeni i ljudi sa kojima smo u kontaktu, i više nego pristupačne, ako se obrati pažnja na materijale koji su korišteni, način i kvalitet izrade kao i na sam model i kreaciju.

4

U inostranstvu, gdje često boravim i gdje moja sestra živi, već duži niz godina, su ovakve vrste radnji odavno popularne, i njihov broj je popriličan, tako da su u tom segmentu ovi prostori još u minusu.

unspecified-2

Naravno da smo dio tog duha htjele našom pričom da prenesemo i kod nas, jer su iskustva sa zapada i više nego pozitivna i vjerujem da nam toga ovdje, ne bi bilo na odmet.

unspecified

Moram priznati da smo posebno ponosne na enterijer radnje, koji je zahvaljujući spretnim majstorima, upravo onakav kakvog smo ga osmislile. Kompletnu ideju sam radila ja, s tim da su mi malo pomagali stručni ljudi iz oblasti arhitekture, što se tiče mjera i dimenzija. Za sve detalje smo zaslužne nas dvije i vjerujem da je to nešto drugačije u ovom gradu i da će se i drugima svidjeti.

5

I ne, Danijele, kolači nisu bili samo na otvaranju. Imamo i kolače i čokoladice sa našim logom, za naše drage mušterije. Jer sve je lakše i ljepše uz slatkiše.

unspecified-1

 

О dacomh
https://www.facebook.com/danijel.mihic.3

Постави коментар